Skuteczne prowadzenie profilu firmowego w Social mediach

Od wielu lat pomagamy naszym klientom efektywnie reklamować ofertę swojej firmy w social mediach. Społeczeństwo coraz częściej traktuje swoją obecność w social mediach jako coś naturalnego. Przeciętny człowiek spędza na portalach społecznościowych 2 godziny dziennie. Badania wykazują, że tendencja będzie tylko wzrostowa.

W większości prowadzonych biznesów trafnym jest stwierdzenie, że jeżeli nie jesteś aktywny w przestrzeni social media to cię niema. Zgadzamy się z tą opinią z wyjątkiem wąskich specjalistycznych branż gdzie kluczowym elementem jest wytwarzany produkt na który jest dość specyficzne zapotrzebowanie.

Rozmawiając z naszymi klientami na social mediach cały czas aktualne jest pytanie jak efektywnie prowadzić profil swojej działalności na portalach społecznościowych. Poniższy tekst pomoże państwu zrozumieć na jakie elementy należy zwrócić szczególną uwagę.

 

Zadbaj o odpowiedni content

Domyślnie każda osoba zdaje sobie sprawę, że kluczem do sukcesu jest prezentowanie takich treści, które będą przydatne dla potencjalnego klienta. W teorii jest to bardzo proste, jednak praktyka pokazuje nam, że jest z tym największy problem.

Zdefiniuj grupę docelową

Na początku swojej przygody z każdym serwisem społecznościowym należ zadać sobie podstawowe pytania: Do kogo mają trafić tworzone posty? Jaki powinien być zamierzony efekt? Należy zdawać sobie sprawę, że każda branża jest inna i zachowania użytkowników w zależności od prowadzonego biznesu będą inne. Nie należy oczekiwać, że ludzie z taką samą intensywnością będą reagować na posty firmy odzieżowej jak np. firmy budowlanej.

Zadbaj o odpowiednią grafikę

Odpowiednia grafika podnosi prestiż przedsiębiorstwa. Nie jest tajemnicą, że forma prezentowanych treści niejednokrotnie jest ważniejsza od samej zawartości posta.

Postaw na jakość niż ilość

Zadbaj o odpowiednią ilość postów i odstępy publikacji postów. Nie jest efektywną metodą udostępnienie wielkiej ilości postów do tego często się zdarza, że są one udostępniane w jednym czasie. Postaw na jakość treści i wcześniej zaplanuj ich publikację.

Postaw na aktywność użytkowników

Tworząc ciekawe i nawiązujące do dyskusji twój post będzie widoczny dla większej ilości ludzi. Wszyscy publikujący posty na stronach firmowych muszą się zmierzyć z problemem zmniejszających się zasięgów. Warto zadbać o udostępnienia i reakcje internetów co powoduje, że post widoczny dla większej ilości osób.

 

 

Dodaj komentarz

Bądź informowany o nowościach

Kampenie
Facebook

Prowadzenie profili firmowych

Audyty
stron

Audyty pod kątem pozycjonowania i UX

Grafika i reklama

Od projektu aż po druk